LEGFRISSEBB e-útdíj információk!

A Bevallási Közreműködői tevékenység igénybevételéhez kapcsolódó...

A Bevallási Közreműködői tevékenység igénybevételéhez kapcsolódó Egyedi Szerződés, valamint a Bevallási Közreműködői adatszolgáltatásra és hozzá kapcsolódó helymeghatározó szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF már elérhető. A legfrissebb e-útdíj hírekről a továbbiakban itt tájékozódhat.



2013-07-12 péntek 8:57

 

Tisztelt Ügyfelünk!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a részünkre visszaküldött aláírt bevallási közreműködői szerződések mellékleteiben szereplő járművek kódjai az útdíj rendszerbe feltöltésre kerültek. A HU-GO rendszerben történő összerendelések így valamennyi jármű tekintetében elvégezhetőek.

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehetséges bírságolások elkerülésének érdekében a rendszer működését közösen segítsük!

Mindegyik, de különösen a szivargyújtóról üzemeltethető fedélzeti eszközözök energiaellátásának, jeladásra alkalmasságának, azaz üzemszerű működésének biztosítása, a teljes úthasználat ideje alatt (indulástól érkezésig) az úthasználó feladatát képezi. Ezért fokozottan kérjük Önöket, hogy az úthasználat megkezdése előtt, továbbá lehetőségeikhez mérten az úthasználat során többször is ellenőrizzék járműveikben lévő eszközök működését.

Erre vonatkozóan jelenleg az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:

  • operátor központon keresztül személyes egyeztetés
  • havidíjas szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek esetén az on-line felület segítségével
  • mobil eszközök esetén a visszajelző ledek követése


Az Eszköz tápellátását az úthasználat alatt tilos megszüntetni (kihúzni a szivargyújtóból), sőt javallott az Eszköz energia ellátásáról a megállás után még 1-2 percig gondoskodni, hogy az utolsó szakaszadatok egészen bizonyosan a központi adatfeldolgozó rendszerünkbe beküldésre kerüljenek.

Szeretnénk jelezni azt is, hogy a tengelyszám állítására jelenleg - egyelőre a mobil eszközök esetén is - csak a HU-GO felületén van lehetőség!

Természetesen a kialakult helyzethez alkalmazkodva a következő hetekben folyamatosan szeretnénk újabb alkalmazásokkal segíteni a fedélzeti eszközök ellenőrzését, az újabb lehetőségekről folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önöket.


Üdvözlettel:

WebEye Magyarország Kft. útdíj csapata

 


 


2013-07-05 péntek 12:27

 

Fontos tudnivalók az útdíj bevallással kapcsolatban!

 

Tisztelt Partnerünk!

Örömmel értesítjük, hogy az útdíj rendszerhez történő csatlakozási folyamat az utolsó fázisához érkezett. Az elmúlt három napban a korábbi döntésünkkel összhangban folyamatos ellenőrzés mellett, elsősorban az Ön biztonságát szem előtt tartva lépcsőzetes ütemezéssel kezdtük el a járművek feljelentkeztetését, csökkentve ezzel a rendszer kezdeti működési kockázatait.

Péntek este 20:00 órától - a WebEye Magyarország Kft. ígérete szerint - már tudni fog rendszerünkön keresztül regisztrálni.

Hogy segíthessük Önt abban, hogy a lehető leggördülékenyebben el tudja végezni ezt a folyamatot, leírtuk pontosan mit kell tennie, mire van szüksége a regisztrációhoz.

 

1. Ha még nem regisztrált...:

  • Töltse le a részletes járműlistát.
  • Ezt kitöltés után (FONTOS hogy minden adatot kitöltsön benne) küldje vissza az utdij@jarmukovetes.hu e-mail címre.
  • Az e-mail tárgya legyen: "Az Ön cégének neve" + járműtáblázat
  • Ezt a táblázatot rövid időn belül visszaküldjük Önnek a kitöltött szolgáltatói azonosítókkal.
  • Nagyon FONTOS, hogy ellenőrizze az adatok helyességét.
  • Ezt követően nyomtassa ki a táblázatot, írja alá, és bélyegezze le (ha több lapos a táblázat, akkor MINDEN LAPJÁT írja alá, és bélyegezze le).
  • Töltse le az egyedi szerződést, értelemszerűen töltse ki, majd írja alá és bélyegezze le azt is.
  • A szerződés megkötéséhez szükség van még egy aláírási címpéldányra is.
  • Ezt a 3 dokumentumot egy e-mailben küldje meg az utdij@jarmukovetes.hu e-mail címre. A levél tárgyába a következőt írja: "Az Ön cégének neve" + útdíj szerződés dokumentumok
  • Az eredeti dokumentumokat postán küldje el az alábbi címre: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.

2. Ha már regisztrált...:

Akik az 1. pontban leírtakon már túl vannak, azok számára a folyamat a következőként folytatódik:

  • A HU-GO rendszerbe a WebEye Magyarország Kft. tájékoztatása alapján péntek 20:00 órától folyamatosan viszik fel az összes járművet. Ez a folyamat vasárnapra fejeződik be.
  • A felvitt járművek élesítését Ön tudja végrehajtani a visszaküldött járműtáblázatban található Eszköz azonosító (ID) és PIN kódok segítségével.
  • Nagyon FONTOS, hogy a HU-GO felületen a kódok összerendelésével már indítható lesz az eszközökön keresztüli önbevallás. Javasoljuk, hogy a kódok HU-GO rendszerbe történő bevitelekor vegyék figyelembe a járműveikre már korábban megváltott viszonylati jegyek lejáratát, hiszen az összerendelést követően a szakaszjegytépés azonnal elindul a rendszerben.

Az elmúlt napokban számos megerősítést kaptunk arra vonatkozóan, hogy a jegytépés rendben működött, de mindenkinek felhívnánk a figyelmét arra, hogy az indulás tartogathat némi bizonytalanságot, ezért kérjük mindenképp olvassa el az ÁSZF-ben foglaltakat!
Mivel a fent leírt folyamat országosan csaknem 10.000-es nagyságrendű jármű aktiválását jelenti, kérjük kollégáink irányába legyenek türelemmel, hiszen a beérkező telefonhívások és megkeresések száma is napi szinten ezres nagyságrendű.

Bízunk abban, hogy a leírtak szerint az Ön részére mielőbb elérhető lesz az eszközökön keresztüli útdíj bevallás.
Ha a fentieken túl bármilyen további kérdése lenne, kérjük keressen bennünket alábbi e-mail címünkön: utdij@jarmukovetes.hu

 

A sikeres indulásban bízva,

Üdvözlettel,

Lochner Group

 


 


2013-07-04 csütörtök

 

Tisztelt Ügyfelünk!


A részünkre visszaküldött szerződéses dokumentumok között több hiányos, illetve aláírás és bélyegző nélküli iratot találtunk.

A szolgáltató a szerződéseket csak azt követően tudja befogadni, és a járműveket a HU-GO rendszerre kapcsolni, ha az összes szükséges dokumentumot egyben (azaz egy e-mailban egyszerre, illetve eredetiben egy borítékban az összes iratot) meg tudja részünkre és részükre is küldeni. Tehát nagyon fontos a gyors ügyintézés érdekében, hogy az alábbi dokumentumokat egyben küldje meg részünkre, illetve a WebEye Magyarország Kft. részére:

  • egyedi szerződés aláírva, lebélyegezve
  • aláírási címpéldány (amennyiben egyéni vállalkozóról van szó, aláírási minta is elegendő)
  • járműlista melléklet, mely már tartalmazza az Eszköz ID-t és a PIN-t is, és minden egyes lapja cégszerűen alá van írva és le van bélyegezve.


Ezt a 3 iratot két helyre kell küldeni:

Együttműködését előre is köszönjük,

Lochner Group


 

2013-07-02 kedd

 

3 tipp viszonylati jegy vásárlásához


Viszonylati jegy vásárlása előtt érdemes pontosan megtervezni az utunkat, mert bizonyos tényezők megdrágíthatják a fuvart. Lássuk azt a 3 legfontosabb tényezőt, amit szem előtt kell tartanunk a vásárláskor.

1. Regisztráció vagy alkalmi jegy?
Lehetőség van az ÁAK rendszerében ún. alkalmi viszonylati jegyet váltani, amelyhez ugyanúgy meg kell adni a jármű adatait, csak nem menti el a rendszer. A regisztráció azonban számos olyan előnnyel járhat, amiért érdemes erre időt szánni. Többek között áfás számlát sem lehet igényelni internetes alkalmi jegyvásárlás esetén.

2. Változott a terv, új jegy kell?
A fuvarosok és szállítmányozók tevékenysége folyamán nem egyszer fordul elő, hogy előre megtervezett útját módosítania kell rövid időn belül. Ez főleg FMCG területen fordul elő, ahol az élelmiszerek frissessége az elsődleges szempont a fuvarok során. A viszonylati jegy azonban út megkezdése előtt legfeljebb 24 órával váltható vissza. Figyeljék a viszonylati jegy lejárati dátumát, hogy még időben vissza tudják váltani, ha szükséges.

3. Merre menjek?
A viszonylati jegy vásárlása során a kiinduló és célállomás közötti útvonalat a HU-GO rendszere automatikusan adja meg. Költséget takaríthatunk meg, ha az útjainkat magunk tervezzük meg, és a jegy kiváltásakor megadunk 2-3 útba eső települést, hogy azon az úton menjünk, amelyik a legjobban megéri a számunkra.

 



2013-07-02 kedd

 

Elindult a második nap


Felelős szolgáltatóként egyelőre fokozatosan engedjük ügyfeleink járműveit a rendszerbe, és örömmel tapasztaljuk, hogy nincs fennakadás az adatok továbbításánál.

Mivel az ÁAK nem fogadja be addig az ügyféladatokat, amíg nem látja az adott bevallási közreműködő rendszerében, először nálunk kell regisztrálni az OBU azonosítót a jármű adatival együtt. Ugyanakkor előfordulhat, hogy mégsem engedi az ÁAK a regisztrációt annak ellenére, hogy nálunk már bejelentette az adatait. Ennek az az oka, hogy adatait még nem vittük fel adatbázisunkba épp azért, mert fokozatosan engedjük be a rendszerbe a járműveket Ügyfeleink érdekében.

Természetesen minden ügyfelünket időben értesítjük arról, hogy mikortól aktív az elektronikus útdíj bevallása. Addig viszont azt javasoljuk valamennyi úthasználónak, hogy továbbra is váltsanak viszonylati jegyet.

 



2013-06-29 szombat

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A tegnapi napon megküldött levelünkkel összhangban szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a WebEye Magyarország Kft. mint bevallási közreműködő sikeres auditálása csütörtökön a késő esti órákban megtörtént.

A rendszer körül fennálló bizonytalanságok okán, az első napon egy szűk tesztcsoport feljelentkeztetésével kezdjük el az operatív szolgáltatást. Az első napokban folyamatosan monitorozzuk a szerverek működését és a kapcsolat stabilitásának, minőségének függvényében töltjük fel a kódokat és indítjuk el az útdíj bevallási tevékenységünket.

A visszaküldött szerződéseket folyamatosan dolgozzuk fel, az eszközeinken keresztüli útdíj bevallás kezdetéről az indulás előtt minimum 12 órával megelőzően tájékoztatni fogjuk Önöket.

Az átmeneti időszakban viszonylati jegy megvásárlásával szükséges az úthasználat biztosítása.

Tisztelettel kérjük Önöket, hogy az indulást segítsék azzal, hogy a regisztrációs lépésekről, egyenlegfeltöltés módjáról tájékozódjanak az ÁAK weboldalain, illetve a HU-GO felületen, tekintettel arra, hogy Kollégáink erre vonatkozóan nem tudnak felvilágosítást adni.

Természetesen a következő napokban is igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a kialakult helyzetben továbbra is segítsük Önöket!

 

A sikeres indulásban bízva,

Üdvözlettel,

WebEye Magyarország Kft. Útdíj Csapata

 


 


2013-06-28 péntek

 

A szerződéskötés folyamata az alábbi főbb lépésekből áll:

 

  • Lochner Kft. elküldi a beérkezett részletes járműlista táblázatot a WebEye Magyarország Kft. felé, akik kitöltik azt a regisztrációs számokkal.
  • Ezután a WebEye Magyarország Kft. visszaküldi a kitöltött táblázatot a Lochner Kft-nek. Ezen táblázat már tartalmazza a regisztrációs számokat/kódokat.
  • A táblázatot ezt követően a Lochner Kft. eljuttatja az ügyfélnek, akinek ezt alá kell írnia. Ez az aláírt dokumentum lesz az egyedi szerződés egyik melléklete.
  • Ezután az ügyfélnek le kell töltenie az egyedi szerződés sablont, illetve az ÁSZF-et a www.lochner.hu vagy a www.jarmukovetes.hu oldalról.
  • A letöltést követően a szerződést értelemszerűen ki kell tölteni, cégszerűen aláírni, és mellécsatolva a korábban már aláírt táblázatos formátumú mellékletet, továbbá csatolva hozzá az aláírási címpéldányt, azokat egyben összegyűjtve, elektronikus formában visszaküldeni a Lochner Kft. utdij@jarmukovetes.hu e-mail címére. Az eredeti dokumentumokat levélben kell megküldeni a WebEye Magyarország Kft részére. Címük: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.
  • Ezzel a szerződéskötés megtörténik.
  • Ezt követően már a WebEye Magyarország Kft. értesíti az ügyfelet, hogy mikor kapcsolja rá a járműkövető rendszerét a HU-GO rendszerre.

 

FONTOS! A szerződésnek és mellékleteinek visszaküldését az alábbi címekre kérjük:

  • elektronikusan: utdij@jarmukovetes.hu
  • postai úton: WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.

 



2013-06-28 péntek

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Jelen levelünkkel küldjük Önöknek a WebEye Magyarország Kft-n, mint bevallási közreműködőn keresztül történő útdíj bevalláshoz szükséges dokumentumokat az alábbiak szerint:

  1. A Bevallási Közreműködői tevékenység igénybevételéhez kapcsolódó Egyedi Szerződést.
  2. A bevallási közreműködői adatszolgáltatásra és hozzá kapcsolódó helymeghatározó szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF-et.


Kérjük Önöket, hogy az útdíj bevallás előkészítéseként az egyedi szerződést cégszerűen aláírni szíveskedjenek. FONTOS: Az Önök által megküldött táblázatok feldolgozása és kódok generálása elindult, ezeket hamarosan megküldjük Önöknek. Az egyedi szerződések elválaszthatatlan részét képezik ezek a járműadatok, így arra kérjük Önöket, hogy a kódokat is tartalmazó mellékleteket és az egyedi szerződéseket majd együttesen aláírva szíveskedjenek visszaküldeni.

Felhívjuk figyelmüket arra, hogy a Bevallási Közreműködő Adatszolgáltatásának igénybevételéhez a Bevallási Közreműködővel a gépjármű tulajdonosa/üzembetartója (Díjfizetésre Kötelezett) kell, hogy a szerződést megkösse.

A rendszerünkben történő rögzítéshez elfogadjuk a faxon, mail-en visszaküldött aláírással ellátott anyagokat is, de természetesen, amint lehetséges, postai vagy személyes úton is kérjük, juttassák el ezt részünkre! A WebEye Magyarország Kft. részére – annak erre irányuló kérése esetén – a cégkivonatuk, valamint az aláíró személyek aláírás-mintájának/aláírási címpéldányának megküldése is szükségessé válhat.

A szerződések megküldésekor kérjük ügyeljenek arra, hogy a szerződő félnek és a mellékletben feltüntetett partner névnek meg kell egyeznie a HU-GO rendszerben regisztráltakkal! (tulajdonos/üzembentartó/használó nevével) Tehát amennyiben ez nem így került feltüntetésre, kérjük a mellékletet eszerint szíveskedjenek módosítani és megküldeni részünkre. A csatolt bianco szerződés pedig lehetőséget biztosít arra, hogy az Önök által módosított táblázat szerint aktualizálható legyen!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a WebEye Magyarország Kft. technikai csapata a rendszer indulásához kapcsolódó működési kockázatok – ide értve ezzel az Önökre esetlegesen háruló kockázatokat is – minimalizálásának érdekében, a fokozatos rendszerterhelés mellett döntött. Úgy gondoljuk, hogy a bevezetést megelőző rendkívül feszített és gyors ütemű fejlesztés, valamint a rajtunk kívülálló körülményekre visszavezethető minimális próbaüzem figyelembevételével mindez Ügyfeleinkkel közös érdekünk!

Kérjük tehát Önöket, készüljenek fel arra, hogy az indulást követő néhány napban az úthasználatukat viszonylati jegy megvásárlásával biztosítsák.

A rendszerbe történő beléptetésről és aktiválásról mindenkit előzetesen értesíteni fogunk, a tényleges adatszolgáltatás indítását megelőző napon, de minimum 12 órával a kezdés előtt. Kollégáink igyekeznek egy néhány órás időablakot biztosítani az aktiváláshoz, annak érdekében, hogy a bevallás esetleges duplikálása elkerülhető legyen.

Felhívjuk figyelmüket, hogy korábbi tájékoztatásaink és a HU-GO felületen meghirdetett információkkal összhangban, a bevallási közreműködői tevékenységünk megkezdésének feltétele, hogy az ÁAK Csatlakozási Engedélyünket kibocsássa, melyre még jelen levél írásakor nem került sor.

Kérjük továbbá Önöket, hogy a HU-GO felület használatára, a regisztrációs folyamatokra és a viszonylati jegy megvásárlására vonatkozó kérdéseikkel az ÁAK ügyfélszolgálati elérhetőségeit vegyék igénybe, mivel Kollégáink erre vonatkozóan sajnos nem tudnak felvilágosítást adni.

Mindezek mellett Kollégáink igyekeznek mindent elkövetni annak érdekében, hogy a kialakult helyzetben a lehető legnagyobb segítséget nyújtsák Önöknek!

 

A sikeres indulásban bízva,

WebEye Magyarország Útdíj Csapata

 

FONTOS!

Az aláírt egyedi szerződéseket - a rendszerünkben történő rögzítéshez - kérjük az alábbi címek egyikére visszaküldeni:


A továbbiakban kérjük, hogy a fenti dokumentumokat eredetiben (papír alapon és 2 példányban) postai vagy személyes úton is szíveskedjen eljuttatni az alábbi címre:

  • WebEye Magyarország Kft. - 1043 Budapest, Dugonics u. 11.

 

Letölthető dokumentumok:

Egyedi Szerződés

ÁSZF


 

2013-06-25 kedd

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Mindenek előtt örömmel tájékoztatjuk, hogy az e-Útdíj rendszerben partnerünk a WebEye Magyarország Kft. a Bevallási Közreműködőként történő szerepkör betöltéséhez szükséges munkálatok utolsó fázisába lépett.

Jelen levelünkben arról szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a következő napok forgatókönyve hogyan alakul, illetve alakulhat, hiszen az útdíjbevallás elindításához még számos feltétel megléte szükséges.

 

Általános tájékoztatásunk

A kitűzött céldátumok szerint partnerünk a WebEye Magyarország Kft. még ezen a héten átesik azon az auditálási folyamaton, mely lehetőséget biztosít a Bevallási Közreműködői tevékenységük megkezdéséhez. Az audit eredményéről weboldalaikon, illetve az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) honlapján fognak információt találni.

Fontos, hogy a bevallási közreműködői szerződések megkötése, illetve az útdíj rendszerben használandó azonosítók kiosztása csak ezt követően indítható el. Kollégáink, ahogy az elmúlt hetekben is minden nap, továbbra is meghosszabbított munkaidővel igyekeznek az időközben megtízszereződött ügyféligényeket és kérdéseket kezelni. Amennyiben mindezek ellenére ügyfélmenedzsereinket nem sikerül elérnie, kérjük legyen türelemmel, megkeressük Önt és lehetőségeink szerint a kialakult helyzethez mérten fogunk minden érdeklődőt tájékoztatni.

Szeretnénk felkészíteni Önt arra is, hogy a specializáltan útdíjbevallásra létrehozott Pass&GO és Road csomagokban elérhető célhardver (OBU) induló készletek is korlátosak, valamint az eddigi rendkívüli ütemben növekvő előregisztrációk is arra utalnak, hogy az az első hetekben a lekötött beszállítói kapacitások sem fogják fedezni a jelentkező igényeket. Amennyiben nem tudjuk Ügyfeleinket átmenetileg ilyen eszközzel kiszolgálni, úgy a "hagyományos" GPS berendezéseinket ajánljuk, melyek szintén alkalmasak útdíjbevallásra, illetve rendkívül széles szolgáltatási igényt képesek kiszolgálni a már 14 országban elérhető és megismert WebEye minőségben.

 

További teendőink

Fontos tudnivaló, hogy Ügyfeleink nem kapcsolódnak automatikusan a GPS alapú útdíj bevalláshoz akkor sem, ha működő WebEye eszközük erre alkalmas. Ahhoz, hogy az Ön adatait továbbítsuk a WebEye Magyarország Kft. és általuk az ÁAK felé, először Bevallási Közreműködői szerződést szükséges kötnie közvetlenül a WebEye Magyarország Kft.-vel. Amennyiben ez megtörténik, partnerünk a WebEye Magyarország Kft. az egyes fedélzeti egységekhez egyedi azonosító számot generál, melyek segítségével lehetséges a HU-GO felületen az adminisztráció az Ön számára.

A Bevallási Közreműködői szerződéskötéshez Önnek az alábbiakat kell tennie:

  1. Megküldi részünkre a részletes járműlistát, a mellékelt táblázatot kitöltve, melyre a bevallási szolgáltatást igénybe kívánja venni.
  2. A kitöltött táblázatot visszaküldi a következő e-mail címre: utdij@jarmukovetes.hu
  3. Az adott járművek vonatkozásában kollégáink ellenőrzik az eszközök megfelelőségét, illetve Társaságunk az egyedi kódokat legenerálja.
  4. Munkatársunk az egyedi kódokat megküldi Önnek a Bevallási Közreműködői szerződéssel egyidejűleg.
  5. A szerződést aláírva, a mellékleteket értelemszerűen kitöltve visszajuttatja Társaságunkhoz.
  6. Társaságunk a bevallás aktiválásáról tájékoztatja Önt.


Amennyiben olyan járművekre is ki szeretné terjeszteni az e-Útdíj bevallását, mely jelenleg még nem rendelkezik WebEye járműkövető egységgel, akkor kérjük a megküldött listában megadni szíveskedjen, hogy ez új igény, illetve a választott szolgáltatási csomag nevét is. Ebben az esetben előkészítjük a szerződését, illetve a kollégáink keresni fogják szerelési időpont egyeztetése céljából.

Kérjük ne feledkezzen meg róla, hogy mindezen túl, Önnek a HU-GO rendszerben is el kell végeznie a szükséges adminisztrációs feladatokat.

 

Általános javaslatunk

Kérjük, hogy a felfokozott helyzetben is kellő megfontolással és körültekintéssel csatlakozzon az e-Útdíj rendszerhez!

A rendkívüli ütemben történő rendszerkialakítás következtében, az indulás során vélhetően még előforduló rendszerhibák, illetve az ilyen esetben szükségtelenül feltöltött egyenlegek okán javasoljuk Ügyfeleinknek, hogy amennyiben megtehetik, úgy minden eshetőségre felkészülve az indulás első napjaiban viszonylati jegy megvásárlásával vallják be úthasználatukat az ÁAK felé. Az Ön érdekeit szem előtt tartva javasoljuk mindezt, hiszen így többek között az is elkerülhető, hogy a feltöltött egyenlegen feleslegesen álljanak pénzeszközei.

Bízunk benne, hogy az első napok tapasztalatai után nyugodt szívvel merjük valamennyi Partnerünket csatlakoztatni a GPS alapú útdíj bevallás rendszeréhez.

 

Az indulással kapcsolatban az ÁAK részéről percről-percre új információk látnak napvilágot, amiről mi is folyamatosan kapjuk a legfrissebb értesítéseket, ezért ügyfél-kapcsolattartóink a tőlük telhető módon próbálják Önt is informálni telefonon, vagy tájékoztató leveleinken, illetve partnerünk honlapjain (http://hu.webeye.eu; http://utdij-bevallas.hu) keresztül. Éppen ezért, kérjük, fokozottan figyelje a cégünktől érkező leveleket és megkereséseket.

Bízunk benne, hogy az elektronikus útdíj Bevallási Közreműködőjeként is bizalmat szavaz nekünk és együtt tudunk majd csatlakozni az új rendszerhez.

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:


1. Mit írjak az 'Össztömeg' (G) oszlopba?

Ide a jármű megengedett legnagyobb (szerelvénnyel együtt értendő) össztömegét kell beírni.


2. Milyen elérhetőségeket adjak meg az 'értesítési SMS szám', az 'értesítési hanghívás szám', és az 'e-mail cím' (I, J, K) oszlopokban?

Kérésünk az, hogy mindenképp élő telefonszám és e-mail cím legyen megadva, amit rendszeresen figyelnek, ugyanis ezekre olyan értesítéseket küldenek majd, mint pl. "rendszerhiba miatt nincs követés", vagy "vásároljanak viszonylati jegyet" stb.


3. A 'Választott szolgáltatási csomag' (M) oszlopába mi kerüljön?

Eddigi tapasztalataink alapján azt javasoljuk, hogy hagyja üresen az oszlopot. A beérkező járműlista táblázatokat kollégáink összevetik a rendszerben tárolt adatokkal, s az alapján mi töltjük ki azt.


4. Mi a teendőm, ha több járművet vinnék fel a táblázatba?

Több jármű/rendszám esetén kérjük, hogy minden egyes sor, minden egyes adatát szíveskedjen kitölteni, még abban az esetben is, ha azonosak a kategóriák, besorolások, típusok, tömegek, az értesítési számok és a címek.


 

Letölthető dokumentumok:

Részletes járműlista táblázat

Hogyan csatlakozhat az útdíjhoz...